Muhammad Farid Bin Md Halim, i'll always loving youu,

Monday, August 22, 2011

Bibir Tersenyum, Hati Menagis .


Assalamualaikum,
Dia mengigatkan aku dekatt kekasih lama. Lamaa? act, tahun lepas. Dia bukak balik luka lama aku yang before ni memang dah jahit kemas . tapi dia bukak balik jahitan tu. Dia ka aku yang bukak sendiri?  aku koot. yes ! aku kood :( kaay, aku single ke? single but not available. SUMPAH aku malas layan laki. SUMPAH aku tak kan usha laki. SUMPAH aku tkkan menggedik dengan laki. SUMPAH aku takkan couple dahhh. klau boleh aku akan tunggu si Dia. whoo? Muhammad Farid Bin md Abd Halim :") dari tdi aku try nakk buang nama dia jauhjauhh. aku try nak lupakan dia. taksenang weii. taksenang. kaaay, mata aku separuh bengkak -___-" suka betul aku. Mwahahaha. dkat luar hujan pulak kankan. lepas je aku click PUBLISH POST dkt bawah ni, insyaAllah dengan berbaju sekolah ni, aku gi main hujann. dah tengah selsema kankan. okay sangat dahh. tapi weii, hmm. dlm satu hari, aku hilang semuanyaaaaaaaaaaaaaaa :(

1. someone aku nak mengadu,
2. someone aku nak bermanja,
3. someone yang selalu selesaikan masalah, aku
4. someone yang suka tolong aku release tension, 
5. someone yang aku selalu nak bergaduh --"
6. someone yang aku boleh cubitcubit.
7. someone yang selalu beleter dkat aku.
8. someone yang selalu marah aku.
9. someone yang selalu ada dekat sisi aku.
10. lastt, i lost the only one KING of my heart :(

Much love, 
jiha.

No comments:

Post a Comment